winterjas inspiratie voor Aron

Noem me gek, maar ik ben al druk bezig om onze kasten te voorzien van winterkleding. Niet echt maar wel in mijn hoofd. Ik maak lijstjes met leuke jassen voor mij, en leuke jassen voor Aron. Inmiddels heb ik al een aantal leuke jassen gezien voor Aron, maar welke het wordt weet ik nog niet.

Afbeelding 3

Jas 1 komt van de Zara en kost 39,95! Ik vind hem leuk alleen krijg bij de foto niet het gevoel dat hij door weer en wind kan. 

 Afbeelding 5

Jas 2 komt van de H&M een stoere en nette jas! Hij kost €39,95 maar ook bij deze jas geloof ik niet dat hij door weer en wind kan. 

Afbeelding 6

 

Jas 3 is van Noppies, en kost €59,99. Ik vind hem leuk maar zou hem voor het bedrag niet kopen. Ik denk dat ik opzoek ga naar een look-a-like. 

Afbeelding 7

En als laatste deze jas van de WE van €39,99. Afgelopen zomer hadden we ook een jas van de WE en ik moet eerlijk zeggen dat mij dat wel erg goed is bevallen. Het pasvorm is mooi en ik vind het model ook mooi! Dit is ook de enigste mooie jas (tot dusver) die ik ook nog eens door weer en wind voor me zie. 

Welke van de bovenstaande jassen vinden jullie het mooist?

xox Joyce

13 thoughts on “winterjas inspiratie voor Aron

  1. Komende woensdag is het vipavond bij de WE. Dan krijg je tussen 16.00 en 21.00 korting op de gehele collectie. Je zou een e-mailtje moeten laten zien (hebben ze me nooit om gevraagd), maar die kan ik je sturen 🙂

  2. Hi Joyce
    Nou dan ben ik echt gek
    Want ik heb laatst al een mooie winterjas gekocht hihi!!
    Vorig jaar was ik “te laat” en greep ik naast de mooiste jassen en ik dacht; dat gebeurd mij niet weer!
    Ben overigens al flink aan het verzamelen voor mooie dingen in het najaar-winter voor hem en ik ben er helemaal blij mee 😉
    Dus voel je niet “gek” , je bent echt niet de enige die al van alles in huis haalt voor de winter- met 2/3 mnd is het al weer lekker fris hoor..

    Trouwens ik vind de laatste jas erg mooi! Blauw gecombineerd met oranje…
    K heb nu trouwens een groene jas gekozen met een gave gebreide muts en sjaal erbij.

    Groetjes!

    • Inmiddels hebben wij afgelopen week ook wen jas gekocht! We liepen er tegen aan. Ben ook al aan jet verzamelen idd aangezien Aron maatje 104 moet en we daar niks meer van hebben haha.

      Leuk dat je trouwens reageert!

  3. Ik vind de laatste blauwe jas van WE ideaal, ziet eruit alsof het wel tegen een plens water kan en het is ook nog eens modieus. Ik weet zeker dat de jas Aron heel goed zal staan en dat zijn ogen er goed in uitkomen. Lijkt mij lastig om te kopen zo’n winterjas voor kids!

  4. Ik vind van alle vier de jassen alleen de onderste het mooist, en idd de andere 3 lijken me niet echt winterbestendig… vooral niet als je de sneeuw in gaat, of moet fietsen of dergelijk. En het is echt niet gek hoor om al dingen uit te zoeken, voor Ella ben ik zelfs al klaar , voor Sam moet ik alles nieuw hebben , broeken, blousjes, truien, jassen en zelfs ondergoed en schoenen. Wanneer ik dat in 1 keer doe ben ik failliet haha, dus elke keer beetje.

  5. Ja wij gaan ook over op maatje 104! Klinkt dat al enorm groot hè!?! Hihi. .
    Onze ventjes worden groot!
    Toch zou ik de jas wel goed passen hoor want ik heb bijvoorbeeld een jas van LCKR gekocht en die viel wat klein dus moest hij zelfs 104-110.
    Nou zie je snel met je workshop 😉

  6. Ik vind de twee laatste de leukste. Ik zou voor één van die twee gaan, dus. 🙂
    Die tweede van de H&M vind ik te netjes voor een jongetje van zijn leeftijd. 😉

  7. Ik vind de laatste jas van de WE het mooist. En deze zijn kwalitatief ook meestal wel goed. Ik vind het een super stoere jas en de oranje accenten zijn leuk om mee te combineren met oranje sjaal, muts en handschoenen.

Leave a Reply

