500ste artikel!

Hieperdepiep Hoera! mijn 500ste artikel staat vandaag online. 500 artikelen vol lief en leed, vol geluk en ongeluk. Ik kwam hier best toevallig achter, toen ik toevallig even wilde kijken hoeveel artikelen ik al had geschreven. Leuk! 500 artikelen in ongeveer 1,5 jaar tijd, een beste prestatie vind ik zelf.

Op die  500 artikelen zijn (op het moment dat ik dit schrijf) 3759 reacties geplaatst. Deze artikelen zijn verdeeld in 35 categorieën  en bestempeld met wél 539 tags. Leuk om op dit moment even alle getallen te bekijken.

De volgende 10 artikelen zijn het meest gelezen:

-> Project organize 

-> DIY bakjes van strijkkralen

-> Low-budget weekmenu 

-> Hoe de zwangerschap van Aron verliep

-> Onze bruiloft

-> 50 tinten 

-> GETROUWD!!

-> Babyshower

-> Mijn papa en mama zijn getrouwd

-> vrijgezellenfeest

DownloadedFile

Op naar de volgende 500 artikelen!                                                                                                                               xox Joyce

13 thoughts on “500ste artikel!

Leave a Reply

