Winterjas inspiratie voor mama!

Vorige week konden jullie al inspiratie lezen voor winterjassen voor Aron. Vandaag heb ik inspiratie voor winterjassen voor mij. Afgelopen jaar moest ik helaas mijn vero moda jas weg gooien waar ik 2 jaar lang plezier van heb gehad. Een nieuwe jas zoeken is nog niet zo makkelijk. Ik wil namelijk altijd een lange jas, omdat ik graag jurken en rokken draag. Nu heb ik een selectie gemaakt met de leukste winterjassen bij sans-online.

Afbeelding 8

Jas 1: Only Santiago coat €79,95 

Afbeelding 11

Jas 2: Only Calais parka €89,95

 

Afbeelding 13

 

Jas 3: Villa Uma padded €69,95 

Afbeelding 14

Jas 4: Only Daisy boude €89,95

Afbeelding 15

 

Jas 5: Only Antwerp wool €89,95

Er stonden een heleboel leuke winterjassen op sans online. Ik vind het zelf dan ook erg moeilijk om te kiezen. Mijn eerste voorkeur gaat uit naar de eerste jas, ik vind de kleur echt tof en de lengte ook. Binnenkort kunnen jullie hier lezen welke ik daadwerkelijk heb gekozen.

Welke jas is jullie favoriet? 

xox Joyce 

13 thoughts on “Winterjas inspiratie voor mama!

  1. Ik vind ze allemaal wel leuk, alleen lijkt me de eerste het dikste van allemaal en dat vind ik in de winter wel belangrijk.

  2. Ik heb een korte en een lange, maar die lange is van wol en dat wil ik dit jaar niet meer.. Allemaal haren (van mezelf) en je ziet er alles op 😦 ik heb nog niet nagedacht over een jas eigenlijk!

  3. ik heb de eerste jas binnen gehad vandaag , kleur is super , maat valt iets klein
    en dik is hij wel ….. ik heb hem terug gestuurd , ben zelf toch echt smal maar in de jas leek ik een bolletje

  4. Pingback: Mijn favoriete winterjas -

Leave a Reply

