Back to school

Zo wat vliegt de tijd zeg, zo geniet je nog van je vakantie en het andere moment zit je alweer op school. Afgelopen week heb ik mijn eerste week school gehad. Twee dagen school en 3 dagen stage heb ik inmiddels achter de rug en ik ben KAPOT! Ik ben moe, ik heb het gehad. Gelukkig heb ik nu twee dagen weekend!

Maar hoe ging het? School is erg wennen, een nieuwe klas waarin ik niemand ken. Mensen zeggen en denken altijd dat ik erg spontaan ben, maar eigenlijk vind ik veel dingen best spannend. Maandag had ik school van half 9 tot half 5, en het duurde voor mijn gevoel dubbel zo lang. Ik moest gewoon erg wennen aan alles. Qua huiswerk moet ik ook erg wennen, ik ben namelijk gewent om best veel huiswerk en opdrachten te hebben. Ik heb nu in totaal 3!! stage opdrachten terwijl ik hiervoor 6 moest doen.

Maar dat overleven we ook wel weer. Mijn stage is echt super, leuke kids, en leuke collega’s en dat is toch echt belangrijk. Mijn blog komt de komende week even op een lager pitje te staan. Ik moet even mijn ritme krijgen in het school leven, gezinsleven en mijn ontspanning. Ik probeer sowieso om de dag te bloggen maar wil hierin niks vast leggen. School staat even op nummer 1 en ik moet echt even wennen.

xox Joyce

9 thoughts on “Back to school

  1. Fijn om te lezen dat je het op je stage naar je zin hebt, dat is toch wel heel belangrijk! Ik snap dat je je blog even op een lager pitje zet, maar dat komt later allemaal weer goed. Veel succes en plezier nog!! ❤

  2. Pingback: Getest - Danerolle cookie -

Leave a Reply

