Getest – Danerolle cookie

IMG_2093

Ooh ik heb zo iets lekkers getest! De cookies van danerolle, ik heb ze nu (al) drie keer gekocht en alle drie de keren waren alle cookies vrij snel op. De Dannerolle cookies zijn de meest makkelijke koekjes die je ooit zelf gemaakt hebben. Het is namelijk een kant en klare deeg die je uit de koeling bij de supermarkt haalt. Er zitten ongeveer 12 koekjes op zo’n rol en je kan ze makkelijk snijden door het meetlatje op de zijkant van de verpakking. Ik haal er altijd meerdere uit, want ik maak wat kleinere koekjes.

IMG_2098

Ik heb drie keer de chocolate chip cookies gekocht maar je hebt ook ‘normale’ koekjes. Die heb ik zelf nog niet getest maar hoop het in de toekomst wel te doen. De koekjes zijn ongeveer binnen een kwartiertje klaar en je hele huis ruikt dan direct lekker! Wij hebben de cookies elke keer op gegeten terwijl ze nog warm zijn, dan zijn ze echt het lekkerst.

IMG_2110

De koekjes kosten tussen de 2,50 en 3 euro, best duur dus maar voor een keertje of als beloning voor jezelf in bepaalde situaties is het zeker te doen. Als ik de koekjes een cijfer mag geven krijgen ze zeker een 9 als ze warm zijn, als ze afgekoeld zijn dan krijgen ze een 7,5. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik alle koekjes en taartjes lekkerder als ze warm zijn haha!

IMG_2113IMG_2121

 

Heb jij ze al eens geproefd? Zo ja wat vond je ervan? En nog niet geproefd? Zeker doen!!

 

9 thoughts on “Getest – Danerolle cookie

  1. Klinkt lekker! Ik mag geen chocola dus die worden het dan niet meer misschien dat ik dan andere wel een keer kan proberen. Ik vind alles ook altijd lekkerdere als het warm is 🙂

Leave a Reply

