Trouwen | De foto’s van de shoot

Hé ik bedacht me net dat ik de foto’s van de trouwshoot nog niet echt gedeeld had. Wel een hap en snap maar niet de leukste. Een aangezien ik de laatste dagen vaak terug denk aan deze perfecte dag wil ik er toch een paar delen. Ik verbaasde me over hoe mooi onze dag was, en hoeveel mooie herinneringen ik hier aan over heb gehouden. En stiekem zou ik het zo overdoen, met hem van wie ik zoveel hou en met hun om wie ik zoveel geef.

IMG_0621 IMG_0623 IMG_0637 IMG_0647 IMG_0675 IMG_0678IMG_0705 IMG_0708 IMG_0757 IMG_0793 IMG_1303 IMG_1325 IMG_1331

15 thoughts on “Trouwen | De foto’s van de shoot

  1. Leuke foto,s. Ik kan me voorstellen dat dit een dag is waar je nog vaak aan terugdenkt en zwijmelt bij de foto,s. Ik vind die van jou achter het stuur zo vreselijk gaaf!

Leave a Reply

