Mijn favoriete winterjas

Nadat ik een blog plaatste over mijn favoriete winterjassen bij sans-online. De meeste van jullie hadden dezelfde keuze als ik gemaakt en gingen voor de mooie blauwe jas van only. Ik vind de kleur van de jas ook super mooi, hij is er ook nog in het zwart maar vind blauw voor een keer ook leuk. Dan heb ik straks een rode wollen jas en een blauwe jas voor als het regent en héél koud is.

Afbeelding 8

Ook vind ik de capuchon erg fijn, deze capuchon is namelijk niet met een bond kraag, maar lekker gevoerd met een zacht stofje. Het aansnoeren van de jas in de taille vind ik ook leuk lijken, zo lijkt de jas heel anders als dat hij gewoon rechtuit zou zijn. Dit was overigens één van de enigste van alle jassen die een capuchon had en géén bondkraag.  Ik ben benieuwd hoe de jas mij staat en of ik nog steeds zo enthousiast ben als ik hem in mijn handen heb. (ik hoop het wel!!)

Verder zat ik al tussen de andere online kleding collecties voor het najaar/winter te kijken ik zie genoeg leuke kledingstukken waarmee ik mijn kleding kan aanvullen. Diverse leuke jurkjes, shirtjes en jasjes vliegen richting mijn wishlist.

Ik kom er de laatste tijd achter dat ik vaak even richting sans-online ga. Het is echt mijn favoriete webshop geworden. Ik heb namelijk een hekel aan winkelen in een kleding winkel, ik pas gewoon liever op mijn gemakje in huis. Dit kan bij sans-online zij verkopen namelijk de merken die ik het liefste draag en waarvan ik weer dat het me goed zit.

Kopen jullie wel eens wat op sans-online?

xox Joyce

5 thoughts on “Mijn favoriete winterjas

  1. Erg leuke jas, ik had hem bijna gekocht. Toch ook maar niet. Ik heb nog vijf jassen haha. Hij is lekker warm en van binnen gevoerd met het zachte stof. Ik had hem zowel aangensnoerd als niet aangesnoerd gepast. Zonder leek niks haha. De lengte is precies goed ik zou zeggen: doen!!!

Leave a Reply

