Disney give away

Ik heb weer leuke winacties voor jullie klaar staan in samenwerking met Disney! De komende vier weken zal er elke donderdag een winactie met een leuke Disney prijs voor jullie klaar staan. En het enigste wat jullie hoeven te doen is een reactie achter laten met dat je mee doet en een like op de mamajoyce facebookpagina!

Tijdens deze tweede winactie maak je kan op een mooie litho van Jungle book. Een film die bijna iedereen wel kent denk ik. Maar wat is een litho? Een Litho is een unieke afbeelding van Disney die uniek zijn. Dus er zijn er vrij weinig van. Deze plaats is super leuk om te lijsten en eigenlijk een leuk item voor de echte Disney fan.

naamloos

“Jungle Book

De jungle heeft er nog nooit zo weelderig uitgezien en zo goed geklonken! Deze Disney film, boordevol muziek en nu voor het eerst op Blu-ray™, komt tot leven met een nieuwe digitale restauratie en schitterend high-definition beeld. Maak kennis met de meest onvergetelijke figuren en ga met Mowgli mee op een spannend avontuur wanneer hij diep de jungle intrekt en leert “Wat je van beren leren kan” van de zorgeloze beer Baloe. Ontmoet Bagheera, de wijze oude panter, en gekke Koning Lowietje, de orang-oetan. Maar pas op voor de sluwe tijger Shere Khan, en Kaa, de lissssstigste slang van de jungle! Dit tijdloze meesterwerk vol wilde pret, swingende muziek en geliefde personages viert de ware betekenis van vriendschap. Beleef alle spanning van deze jungle-klassieker van Disney, en geniet van de magie met een dierbare.”

Wat moet je doen om te winnen?

Like de facebookpagina van mamajoyce en laat een reactie achter op dit artikel!

Succes!

 

3 thoughts on “Disney give away

  1. Ow leuk Disney!! Ik ben echt dol op de Disney films, hehe;-) Mag dat eigenlijk nog, als je 28 bent? De winactie laat ik aan me voorbij gaan, als er volgende week misschien iets prinsesserigs voorbij komt, doe ik mee voor mijn nichtjes, want ik ben nog geen mama!

Leave a Reply

