“You can’t sit with us!”

Eén van mijn favoriete films is mean girls. Een ontzettend fijne feel good film, waarbij de hoofd rol spelers je flink aan het lachen maken. Ik heb de film inmiddels zo vaak gezien dat ik hem wel kan dromen, en als een echte fan girl kan ik ook alle teksten op lezen. Ik kan hier dan ook vaak over quoten terwijl ik samen met een groepje mensen ergens zit. De tekst “you can’t sit with us” is denk ik wel één van de bekendste teksten uit mean girls.

0cd82b296787e548fbc67ac17b709c58

Over mean girls

Keiharde survival op een een Amerikaanse highschool. Cady (Lindsay Lohan) denkt dat ze wel weet hoe ze moet overleven. Ze is namelijk opgegroeid in de bush-bush van Afrika. Maar dit valt behoorlijk tegen als ze voor het eerst op een Amerikaanse highschool terechtkomt. Terwijl Cady haar plekje probeert te vinden tussen de sporters, de sukkels en andere groepjes op school, komt ze de engste en gevaarlijkste soort van allemaal tegen: De ‘Queen Bee’. De zelfverzekerde en gemene Regina (Rachel McAdams) is de aanvoerster van het hipste en best geklede meidenclubje ‘De Plastics’. Hartstikke leuk, maar dan wordt Cady verliefd op het ex-vriendje van Regina. De ‘Queen Bee’ is goed kwaad en zet alles op alles om het sociale leven van Cady te ruïneren. Cady laat dit natuurlijk niet op zich zitten en slaat terug met als gevolg een prachtige en hilarische meidenoorlog die de hele school op zijn kop zet!

dc81a7f89278c084122e5a815118bc39Op pinterest vond ik allemaal leuke plaatjes van mean girls en via ebay kwam ik leuke kleding stukken tegen van mean girls. Die ik zeker op mijn wishlist ga zetten. Gelukkig ben ik over drie maanden jarig en ik denk dat ik een leuke trui op mijn lijstje ga plaatsen!

7 thoughts on ““You can’t sit with us!”

  1. In mijn tienerjaren heb ik de mean girls film ook grijs gedraait en nog steeds vind ik het een super film, de quotes klinken mij ook heel bekend in de oren! (‘If you’re from africa, why are you white?’)

  2. Ik blijf Mean Girls ook geweldig vinden. Al is het meer mijn ‘ik heb zin in meiden film’ favoriet, heb ik de film laatst met mijn vriend ook gekeken. Omdat ik vond dat het wel een beetje een klassieker is, vooral voor alle internet memes. (ik heb je stiekem meteen even gevolgd na de Facebook discussie haha)

    • Super leuk! Ik ben echt dol op de film en idd echt een film voor als je zin hebt in een typische meidenfilm. Ik zag het top! Ik ga mijn blog wel verhuizen op korte termijn. Zojuist nieuwe domein naam gekocht en nu weer opbouwen 🙂

Leave a Reply

