Herfst Bucketlist 2013

Ik zag bij Liliane van yourdailyintake.nl een super leuk artikel staan namelijk: Herfst bucketlist 2013.  Omdat ik zo van herfst hou leek het mij leuk om er ook een artikel aan te wijden. Ik heb natuurlijk mijn day zero project, maar een speciale bucket list voor de herfst. En als het me bevalt doe ik het ook voor de winter!

large

Mijn herfst bucketlist

  • Een lijst maken met must see series en films voor de koude avonden
  • Een wandeling maken in het bos met Aron
  • In de plassen springen met Aron
  • Ons huisje herfst klaar maken, kasten opruimen en overal kaarsjes neerzetten
  • Leuke knutselwerkjes met Aron doen met het thema herfst
  • Appeltaart bakken
  • Veel thee drinken
  • Een heleboel goede boeken lezen
  • Een pompoen uithollen
  • Een herfststuk maken voor op tafel
  • Een fijne sweater kopen

autumn

Wat zouden jullie graag in de herfst willen doen?

xox Joyce

One thought on “Herfst Bucketlist 2013

  1. Superleuk! Ook dat je zoveel leuke dingetjes met Aron erop hebt staan!
    En gefeliciteerd met je nieuwe ‘titel’!
    Zet je je bucketlist ook nog in de link party bij mijn post? 😀 Lijkt me leuk! Kunnen we op de hoogte blijven van hoe het met de bucketlists staat.

Leave a Reply

