Niet zoveel online….

Daar zit je dan, in je mooie nieuw huis. Klaar voor een nieuwe start met z’n drietjes.
Allerlei plannen, en planningen die achter liggen dus klaar om verder te gaan waar ik (we ) gebleven waren.

Tumblr_mba3twsdgi1rw5jimo1_500_large

Niet dus…. We hebben namelijk geen internet thuis en ik kan dus niet meer dagelijks een artikel online zetten. We zijn druk bezig om alles te regelen zodat ik zo snel mogelijk weer online ben. Tot die tijd kun je me volgen op IG onder mamajoycenl en natuurlijk mijn facebook die ik wat vaker moet gaan gebruiken.

Ik hoop jullie snel weer te kunnen verblijden met een hele hoop leuke artikelen. Ik heb namelijk genoeg ideetjes! Tot snel!

5 thoughts on “Niet zoveel online….

  1. Ow wat jammer dat je geen internet thuis heb, maar gelukkig gaat alles goed..
    Ik volg je al op ig maar ik heb je ook toegevoegd op facebook vandaag,!
    Hoop weer dat je lekker actief zal bloggen als je weer internet heb πŸ˜‰
    Tot gauw !!
    Xx

  2. komt goed

    anders moet je hier thuis (bij paps en mams) maar even je werk doen

    hier is wel een pc tot je beschikbaar

    liefs papa en mama

  3. Kom je blog via via tegen.
    Wat leuk om te lezen over ook een jonge moeder (ben zelf moeder geworden op mijn 20e, bijna 21e).
    En ik heb het ook gehad, pas verhuisd en 2 weken geen internet. Was soms wel om gek van te worden πŸ˜€
    Leuke blog, kom hier zeker vaker lezen!

Leave a comment